Όροι Χρήσης.

H ιστοσελίδα ανήκει στην εταιρία με την επωνυμία «NEXTWORK», με ΑΦΜ 078181144, που εδρεύει Φιλοποίμενος 47, Πατρα, τηλ. 261 2615120.

Οι υπηρεσίες της Nextwork ανακοινώνονται αποκλειστικά απο την ιστοσελίδα της εταιρίας nextwork.gr και εκτός συγκεκριμένων δικαιωμάτων τρίτων (πνευματικά και άλλα), όλο το περιεχόμενο που κάθε φορά περιέχεται στις ιστοσελίδες (ενδεικτικά: σήματα, διακριτικά γνωρίσματα, φωτογραφίες, κείμενα και όλα εν γένει τα αρχεία), αποτελεί πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της Nextwork και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού, κοινοτικού και διεθνούς δικαίου.

Το περιεχόμενο αυτό δεν δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο εμπορίου, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναμετάδοσης, ή να μεταδοθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο από οποιονδήποτε χρήστη. Τα προϊόντα ή/και οι υπηρεσίες τρίτων που μπορεί να εμφανίζονται στις σελίδες των ιστοσελίδων, αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία των τρίτων, οι οποίοι φέρουν την σχετική ευθύνη για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες ή/και προϊόντα.

Δήλωση ενδιαφέροντος & όροι συνεργασίας.

Η δήλωση ενδιαφέροντος για μια προκήρυξη δηλώνεται απο τον υποψήφιο είτε τηλεφωνικά είτε μέσα απο τη σελίδα παρουσίασης της κάθε προκήρυξης, πατώντας το κουμπί “ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ“.

Είτε τηλεφωνικά είτε μέσω της φορμας ο χρήστης υποχρεούται να δηλώσει τα στοιχεία που του ζητούνται και τα οποία απαιτούνται για την καταχώρηση της αίτησης ενδιαφέροντος και μόνο για αυτό το λόγο.

Η παραπάνω διαδίκασια δεν αποτελεί συναλλαγή, γίνεται χωρίς χρέωση και δε δεσμεύει τον υποψήφιο σε περίπτωση που θέλει να ακυρώσει την αίτηση του.

Η διαδικασία της συμπλήρωσης της φόρμας της Δήλωσης Ενδιαφέροντος δεν αποτελεί ανάληψη εργασίας απο τη Nextwork καθώς τα στοιχεία που συμπληρώνονται απο τον ενδιαφερόμενο, συμπληρώνονται μόνο με σκοπό να λάβει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την προκήρυξη ή την υπηρεσία για την οποία δήλωσε ενδιαφέρον.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ & ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Συμπληρώνοντας τα στοιχεία του, στη φόρμα ενδιαφέροντος, ο χρήστης ενημερώνεται και δηλώνει πως κατανοεί και αποδέχεται συνολικά και χωρίς καμία εξαίρεση τα παρακάτω:

(Α).  Οι υπηρεσίες διεκπεραίωσης της Nextwork παρέχονται με βάση τα δεδομένα που προσκομίζει ο υποψήφιος. Η Nextwork διαθέτει την εμπειρία και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τον υποψήφιο σχετικά με την κατάρτιση του φακέλου του (αίτηση και δικαιολογητικά), την εμπρόθεσμη ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης στους αρμόδιους φορείς και την παροχή των όποιων αποδεικτικών εγγράφων και αντιγράφων αποδεικνύουν την ολοκλήρωση της εργασίας.

(Β).  Ο πελάτης έχει την υποχρεώση να απαντήσει, να αποστείλει και να εξοφλήσει οτι αφορά στις υπηρεσίες μας αυστηρά σε συγκεκριμένα διαστήματα και περιθώρια που ορίζονται απο την εταιρεία μας, λαμβάνοντας υποψιν οτι εξυπηρετούμε μόνο κατα τα ωράρια εργασίας της εταιρείας μας.
Μηνύματα ή email που λαμβάνονται σε ώρες μη λειτουργίας δε λαμβάνονται υπόψιν και εξετάζονται στην αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Σε περίπτωση αμέλειας του ενδιαφερομένου για την έγκαιρη προσκόμιση των απαιτούμενων στοιχείων, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία της ολοκλήρωσης της διαδικασίας μέχρι την χρονική προθεσμία που έχει τεθεί και έχει ανακοινωθεί εγκαίρως σε όλους τους υποψήφιους απο τη Nextwork , αν έχει καταβληθεί στη Nextwork η αμοιβή για την παροχή των υπηρεσιών της, αυτή δεν επιστρέφεται.
Σε περίπτωση αμέλειας του ενδιαφερομένου για την έγκαιρη εξόφληση της αμοιβής της υπηρεσίας που αιτήθηκε, μέσα στη χρονική προθεσμία που έχει τεθεί και έχει ανακοινωθεί εγκαίρως σε όλους τους υποψήφιους απο τη Nextwork, η υποχρεωση της εταιρίας να ολοκληρώσει το αίτημα του δεν ισχύει και το αίτημα του ακυρώνεται αυτομάτως με αποκλειστική ευθύνη του υποψηφίου.
Προφορικές αναθέσεις και αιτήματα που δεν αποδεικνύονται απο φόρμες ενδιαφέροντος ή ηλεκτρονικά μηνύματα απο το email ή sms απο το κινητό του υποψήφιου, δεν ισχύουν και δε λαμβάνονται υπόψιν και δε θα διεκπεραιώνονται.

(Γ).  Η Nextwork ουδεμία ευθύνη φέρει για την ορθότητα και την εγκυρότητα των στοιχείων που προσκόμισε ο υποψήφιος, την ευθύνη των οποίων φέρει αποκλειστικά ο ίδιος. Το κόστος των αντιγράφων των εγγράφων σας, επιβαρύνει την εταιρεία μας. Πρωτότυπα έγγραφα δε διατηρούνται στο αρχείο μας.

(Δ).  Μετα τη δήλωση ενδιαφέροντος απο το χρήστη για μία προκήρυξη ή μια υπηρεσία, η Nextwork ενημερώνει εγκαίρα μέσω email, sms και τηλεφωνικών επικοινωνίων το χρήστη για τις απαιτούμενες ενέργειες.
Η  εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει σε περιπτώσεις που:
ο χρήστης δεν ελέγχει τα μηνύματα αλληλογραφίας, έχει θέσει τα email της εταιρίας σε αποκλεισμό, έχει λάβει τα email της εταιρίας σε φάκελο ανεπιθυμήτων, έχει ορίσει ως email επικοινωνίας λογαριασμό που δεν του ανήκει, έχει δώσει αριθμό κινητού που δεν του ανήκει ή είναι λάθος ή δεν απαντα στις τηλεφωνικες κλήσεις των συνεργατών μας, το οποίο συνεπάγεται τη μη υποβολή της αίτησης του.
Οι ειδοποιήσεις της Nextwork είναι πάντα εμπρόθεσμες, τηρείται ιστορικό επικοινωνίας (ημερομηνίες – ώρες – ώρα αναγνωσης μηνύματος απο τον υποψήφιο) και είναι διαθέσιμο ανα πάσα στιγμή για κάθε χρήση.
Στην παραπάνω περίπτωση αν η αίτηση του υποψηφίου έχει εξοφληθεί, το αντιτιμο δεν επιστρέφεται και είναι στη διακριτική ευχέρεια της Nextwork, το αν η καταβληθείσα αμοιβή πιστωθεί για μελλοντικές υπηρεσίες.

(Ε). Η δήλωση ενδιαφέροντος και η εξουσιοδότηση του υποψηφίου για διεκπεραίωση μιας εργασίας (παράδειγμα: υποβολή αίτησης α φάσης) είναι μοναδική, δεν ισχύει εφάπαξ και αφορά μόνο την υπηρεσία για την οποία έχουμε εξουσιοδοτηθεί.
Η εταιρεία μας δε νομιμοποιείται να προχωρήσει σε καμία διαδικασία (παραδειγμα: υποβολή δικαιολογητικών που αφορά β φάση προκήρυξης), χωρίς τη συγκατάθεση του ενδιαφερόμενου η οποία προκύπτει κάθε φορά και για κάθε εργασία εκ νέου, απο την ανάθεση του υποψηφίου για την υπηρεσία που επιθυμεί, καθώς αποτελεί διαφορετική ανάθεση και διαφορετική σύμβαση με την εταιρεία μας.   

(Ζ).  Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας του προσωπικού, δυσλειτουργιών των εφαρμογών ή των ιστοσελίδων, των ειδικών πλατφορμών και της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ή την αποστολή των δικαιολογητικών σε έντυπη ή ηλεκτρονική αλληλογραφία, η Nextwork δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία μπορεί να υποστεί ο υποψήφιος συνεπεία των υπηρεσιών που έλαβε από το γραφείο μας και σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα αποζημίωσης του υποψηφίου περιορίζεται στο ύψος της αμοιβής που κατέβαλε ως προς το κόστος της αξίας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

(Η).  Σε περίπτωση λάθους αξιολόγησης της αίτησης απο τον εκάστοτε φορέα που επιφέρει αποκλεισμό του υποψηφίου, τα έξοδα της ένστασης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον υποψήφιο και ουδεμία ευθύνη φέρει η Nextwork .  Σε περίπτωση αποδεδειγμένου λάθους στην υποβολή των δικαιολογητικών ή των δηλωθέντων στοιχείων με υπαιτιότητα της Nextwork , η εταιρία αναλαμβάνει τα έξοδα της ένστασης όπου αυτή είναι δυνατή και προβλέπεται.  Αν η ένσταση δεν είναι δυνατή ή καταλήξει ανεπιτυχής ως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα, το δικαίωμα αποζημίωσης του υποψηφίου περιορίζεται στο ύψος της αμοιβής που κατέβαλε ως προς το κόστος της αξίας των παρεχόμενων υπηρεσιών και μόνο σε αυτό. Η Nextwork δεν αναλαμβάνει τη ευθύνη για την αξιολόγηση και διαχείρηση των αρχείων του υποψηφίου απο τον εκάστοτε φορέα και η ευθύνη της περιορίζεται στις εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει βάση των υπηρεσιών που παρέχει.

(Θ). Η Nextwork δεν υποχρεούται να επεξεργαστεί τα αιτήματα – ενστάσεις που θα της κοινοποιηθούν μετά το πέρας 30 ημερών απο την στιγμή που θα επέλθουν στη γνώση του υποψηφίου.

(Ι). Η παροχή της υπηρεσίας της Nextwork λήγει με την υποβολή της αίτησης. Η εταιρεία δεν υποχρεούται να παρακολουθεί την εξέλιξη της αίτησης, να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με πίνακες κατάταξης, θεσεις κ.λπ. εκτός και αν αυτό έχει συμφωνηθεί με την την αγορά της ειδικής συνδρομητικής υπηρεσίας “Nextwork #myRegistry

(Κ).  Ανα περιπτώσεις διαδικασίες και αιτήματα δεν θα εξυπηρετούνται απο το τηλεφωνικό κέντρο και θα απαιτείται ηλεκτρονικη αλληλογραφία για την τήρηση του ιστορικού.

(Λ). Η Nextwork νομιμοποιείται και εξουσιοδοτείται απο τον υποψήφιο να διαχειριστεί και να κάνει χρήση των απαραίτητων στοιχείων και αρχείων  καθώς και των προσωπικών του κωδικών (παραδειγμα: κωδικούς taxisnet) μόνο για τη συμφωνηθείσα υπηρεσία που κάθε φορά της ανατίθεται όπως προβλέπεται στην παραγράφο (Ε) και για κανέναν άλλο λόγο. 
Οι κωδικοί σας λαμβάνονται με ασφάλεια και αποθηκεύονται σε τοπικές βάσεις δεδομένων με υψηλά πρωτόκολλα ασφαλείας που διασφαλίζουν τη μη διαρροή τους για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση με τον πελάτη. Τα αρχεία των πελατών δε διαμοιράζονται σε τρίτους και επιτρεπεται η χρήση τους μόνο στους  νόμιμα εργαζόμενους της εταιρείας μας.

Συγκεκριμένα για τους κωδικούς taxisnet:


Οι κωδικοί taxisnet είναι απαραίτητοι για την υποβολή της αίτησης στο ΑΣΕΠ  καθώς απαιτούνται απο το φορέα για την είσοδο στην καρτέλα του υποψηφίου. Προαιρετικά χρησιμοποιούνται και για την έκδοση δικαιολογητικων επίσημων φορέων, όπου αυτό απαιτείται (παράδειγμα: βεβαίωση ανεργίας).
Ο υποψήφιος μπορεί και συστήνεται να προβαίνει στην αλλαγή τους μετά τη ληξη της συνεργασίας μας, που αποδεικνύεται με την λήψη ενημερωτικού email με τα στοιχεία της (παράδειγμα: αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης) και αυτομάτως ολοκληρώνουν και τις υποχρεώσεις μας προς αυτόν. 
Ξεχωριστή περίπτωση αποτελεί η σύμβαση των συνδρομητών με την οποία γίνεται αποδεκτό πως ο υποψήφιος συγκατατίθεται, τα αρχεία, τα στοιχεία και οι προσωπικοί κωδικοί να αποθηκεύονται για όσο διάστημα διαρκεί η συνδρομή και διαγράφονται αυτόματα με το πέρας ένος έτους απο τη λήξη της.
Μετά τη λήξη της συνεργασίας μας με τον υποψήφιο η εταιρεία μας δεν έχει την υποχρέωση να διατηρεί τα αρχεία του στις βάσεις μας, τα διαγράφει χωρίς προειδοποίηση και ο υποψήφιος θα πρέπει να τα προσκομίσει εκ νέου σε επόμενη ανάθεση.

Δικαιολογητικά που δεν έχουν αποσταλεί στα αναγραφόμενα email της εταιρείας μας ή δεν έχουν προσκομιστεί στους νόμιμους εκπροσώπους μας μέσω φυσικής παρουσίας στη διεύθυνση Φιλοποίμενος 47 Πάτρα ή πληροφορίες που έχουν διαβιβαστεί σε άλλο τηλέφωνο πλην του 261 261 5120 που αποτελεί και το τηλέφωνο της εταιρείας μας, δε λαμβάνονται υπόψιν και για το διαμοιρασμό τους σε τρίτους αποκλειστική ευθύνη φέρει μόνο ο πελάτης. 

Αιτήσεις και προθεσμίες

Κατά την περίοδο των υποβολών, οι αιτήσεις υποβάλλονται στην εκάστοτε πλατφόρμα απο την εταιρία μας με αυστηρή σειρά προτεραιότητας, βάση της ημερομηνίας που εξοφλήθηκε απο τον υποψήφιο.

Η εταιρία υποχρεούται αν ο υποψήφιος έχει τηρήσει τους όρους (έγκαιρη αποστολή δικαιολογητικών, δήλωση θέσεων και περιοχών, εξόφληση της αίτησης κ.λ.π), να υποβάλει την αίτηση στην εκάστοτε πλατφόρμα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο διάστημα της προθεσμίας υποβολής. Προθεσμία υποβολής ορίζεται η ημερομηνία διεξαγωγής (ημερομηνία έναρξης και ημερομηνία λήξης) του εκάστοτε διαγωνισμού όπως ανακοινώνεται απο το φορέα.

Η προθεσμίες κατά τις οποίες η εταιρία μας δέχεται να αναλάβει την διεκπεραίωση μιας αίτησης, ανακοινώνονται κάθε φορά στο nextwork.gr και διαρκούν συνήθως έως 4 με 5 ημέρες πρίν την ημερομηνία λήξης της εκάστοτε προκήρυξης.

Οι υποβολές ολοκληρώνονται απο το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας και δεν υπάρχει η δυνατότητα απο τον υποψήφιο να παραβρίσκεται στο χώρο κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Νομική σημείωση

Η εταιρία NEXTWORK διατηρεί το δικαίωμα να ασκήσει προσφυγή στα αρμόδια δικαστήρια της Πάτρας, όταν κρίνει ότι οι παραπάνω όροι οι οποίοι έχουν συμφωνηθεί κοινώς με τον υποψήφιο παραβιάζονται ή επηρεάζουν αρνητικά την αξιοπιστία της εταιρίας. Ειδικότερα, εάν οι συμφωνηθέντες όροι παραβιάζονται με τρόπο που θέτει σε κίνδυνο την εταιρική μας ακεραιότητα ή εάν υφίστανται κατηγορίες για συκοφαντική συμπεριφορά που επηρεάζει δυσμενώς τις υπηρεσίες της NEXTWORK με σκοπούς δόλιας φύσης.

Η προσφυγή σε αυτά τα δικαστήρια προορίζεται να προστατεύσει την εταιρία από ενδεχόμενες παραβάσεις των συμβατικών όρων και να διασφαλίσει τη συνέχεια και την ακεραιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Η προσφυγή αυτή θεωρείται απαραίτητη όταν υπάρχουν ενδείξεις για εσκεμμένη παραβίαση των όρων της συμφωνίας ή όταν η συμπεριφορά του υποψηφίου επηρεάζει αρνητικά τη φήμη και την αξιοπιστία της NEXTWORK.

Επιπλέον, η προσφυγή σε δικαστήρια αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρίας για την αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων και των συμφερόντων της, ενισχύοντας έτσι το κανονικό και δίκαιο πλαίσιο συνεργασίας με τους υποψηφίους.

Όροι Χρήσης.

H ιστοσελίδα ανήκει στην εταιρία με την επωνυμία «NEXTWORK», με ΑΦΜ 078181144, που εδρεύει Φιλοποίμενος 47 ,Πατρα, τηλ. 261 2615120.

Οι υπηρεσίες της NEXTWORK ανακοινώνονται αποκλειστικά απο την ιστοσελίδα της εταιρίας nextwork.gr και εκτός συγκεκριμένων δικαιωμάτων τρίτων (πνευματικά και άλλα), όλο το περιεχόμενο που κάθε φορά περιέχεται στις ιστοσελίδες (ενδεικτικά: σήματα, διακριτικά γνωρίσματα, φωτογραφίες, κείμενα και όλα εν γένει τα αρχεία), αποτελεί πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της NEXTWORK.GR και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού, κοινοτικού και διεθνούς δικαίου.

Το περιεχόμενο αυτό δεν δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο εμπορίου, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναμετάδοσης, ή να μεταδοθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο από οποιονδήποτε χρήστη. Τα προϊόντα ή/και οι υπηρεσίες τρίτων που μπορεί να εμφανίζονται στις σελίδες των ιστοσελίδων, αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία των τρίτων, οι οποίοι φέρουν την σχετική ευθύνη για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες ή/και προϊόντα.

Δήλωση ενδιαφέροντος & όροι συνεργασίας.

Η δήλωση ενδιαφέροντος για μια προκήρυξη δηλώνεται απο τον υποψήφιο είτε τηλεφωνικά είτε μέσα απο τη σελίδα παρουσίασης της κάθε προκήρυξης, πατώντας το κουμπί “ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ“.

Είτε τηλεφωνικά είτε μέσω της φορμας ο χρήστης υποχρεούται να δηλώσει τα στοιχεία που του ζητούνται και τα οποία απαιτούνται για την καταχώρηση της αίτησης ενδιαφέροντος και μόνο για αυτό το λόγο.

Η παραπάνω διαδίκασια δεν αποτελεί συναλλαγή, γίνεται χωρίς χρέωση και δε δεσμεύει τον υποψήφιο σε περίπτωση που θέλει να ακυρώσει την αίτηση του.

Η διαδικασία της συμπλήρωσης της φόρμας δεν αποτελεί ανάληψη εργασίας απο τη NEXTWORK και τα στοιχεία που συμπληρώνονται απο τον ενδιαφερόμενο, συμπληρώνονται με σκοπό να λάβει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την προκήρυξη ή την υπηρεσία για την οποία δήλωσε ενδιαφέρον.

Όροι & αποδοχή.

Συμπληρώνοντας τα στοιχεία του, στη φόρμα ενδιαφέροντος, ο χρήστης ενημερώνεται και δηλώνει πως κατανοεί και αποδέχεται συνολικά και χωρίς καμία εξαίρεση τα παρακάτω:

(Α).  Οι υπηρεσίες διεκπεραίωσης της Nextwork παρέχονται με βάση τα δεδομένα που προσκομίζει ο υποψήφιος. Η Nextwork διαθέτει την εμπειρία και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τον υποψήφιο σχετικά με την κατάρτιση του φακέλου του (αίτηση και δικαιολογητικά), την εμπρόθεσμη ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης στους αρμόδιους φορείς και την παροχή των όποιων αποδεικτικών εγγράφων και αντιγράφων αποδεικνύουν την ολοκλήρωση της εργασίας.

(Β).  Ο πελάτης έχει την υποχρεώση να απαντήσει, να αποστείλει και να εξοφλήσει οτι αφορά στις υπηρεσίες μας αυστηρά σε συγκεκριμένα διαστήματα και περιθώρια που ορίζονται απο την εταιρεία μας, λαμβάνοντας υποψιν οτι εξυπηρετούμε μόνο κατα τα ωράρια εργασίας της εταιρείας μας.
Μηνύματα ή email που λαμβάνονται σε ώρες μη λειτουργίας δε λαμβάνονται υπόψιν και εξετάζονται στην αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Σε περίπτωση αμέλειας του ενδιαφερομένου για την έγκαιρη προσκόμιση των απαιτούμενων στοιχείων, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία της ολοκλήρωσης της διαδικασίας μέχρι την χρονική προθεσμία που έχει τεθεί και έχει ανακοινωθεί εγκαίρως σε όλους τους υποψήφιους απο τη Nextwork , αν έχει καταβληθεί στη Nextwork η αμοιβή για την παροχή των υπηρεσιών της, αυτή δεν επιστρέφεται.
Σε περίπτωση αμέλειας του ενδιαφερομένου για την έγκαιρη εξόφληση της αμοιβής της υπηρεσίας που αιτήθηκε, μέσα στη χρονική προθεσμία που έχει τεθεί και έχει ανακοινωθεί εγκαίρως σε όλους τους υποψήφιους απο τη Nextwork, η υποχρεωση της εταιρίας να ολοκληρώσει το αίτημα του δεν ισχύει και το αίτημα του ακυρώνεται αυτομάτως με αποκλειστική ευθύνη του υποψηφίου.
Προφορικές αναθέσεις και αιτήματα που δεν αποδεικνύονται απο φόρμες ενδιαφέροντος ή ηλεκτρονικά μηνύματα απο το email ή sms απο το κινητό του υποψήφιου, δεν ισχύουν και δε λαμβάνονται υπόψιν και δε θα διεκπεραιώνονται.

(Γ).  Η Nextwork ουδεμία ευθύνη φέρει για την ορθότητα και την εγκυρότητα των στοιχείων που προσκόμισε ο υποψήφιος, την ευθύνη των οποίων φέρει αποκλειστικά ο ίδιος. Το κόστος των αντιγράφων των εγγράφων σας, επιβαρύνει την εταιρεία μας. Πρωτότυπα έγγραφα δε διατηρούνται στο αρχείο μας.

(Δ).  Μετα τη δήλωση ενδιαφέροντος απο το χρήστη για μία προκήρυξη ή μια υπηρεσία, η Nextwork ενημερώνει εγκαίρα μέσω email, sms και τηλεφωνικών επικοινωνίων το χρήστη για τις απαιτούμενες ενέργειες.
Η  εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει σε περιπτώσεις που:
ο χρήστης δεν ελέγχει τα μηνύματα αλληλογραφίας, έχει θέσει τα email της εταιρίας σε αποκλεισμό, έχει λάβει τα email της εταιρίας σε φάκελο ανεπιθυμήτων, έχει ορίσει ως email επικοινωνίας λογαριασμό που δεν του ανήκει, έχει δώσει αριθμό κινητού που δεν του ανήκει ή είναι λάθος ή δεν απαντα στις τηλεφωνικες κλήσεις των συνεργατών μας, το οποίο συνεπάγεται τη μη υποβολή της αίτησης του.
Οι ειδοποιήσεις της Nextwork είναι πάντα εμπρόθεσμες, τηρείται ιστορικό επικοινωνίας (ημερομηνίες – ώρες – ώρα αναγνωσης μηνύματος απο τον υποψήφιο) και είναι διαθέσιμο ανα πάσα στιγμή για κάθε χρήση.
Στην παραπάνω περίπτωση αν η αίτηση του υποψηφίου έχει εξοφληθεί, το αντιτιμο δεν επιστρέφεται και είναι στη διακριτική ευχέρεια της Nextwork, το αν η καταβληθείσα αμοιβή πιστωθεί για μελλοντικές υπηρεσίες.

(Ε). Η δήλωση ενδιαφέροντος και η εξουσιοδότηση του υποψηφίου για διεκπεραίωση μιας εργασίας (παράδειγμα: υποβολή αίτησης α φάσης) είναι μοναδική, δεν ισχύει εφάπαξ και αφορά μόνο την υπηρεσία για την οποία έχουμε εξουσιοδοτηθεί.
Η εταιρεία μας δε νομιμοποιείται να προχωρήσει σε καμία διαδικασία (παραδειγμα: υποβολή δικαιολογητικών που αφορά β φάση προκήρυξης), χωρίς τη συγκατάθεση του ενδιαφερόμενου η οποία προκύπτει κάθε φορά και για κάθε εργασία εκ νέου, απο την ανάθεση του υποψηφίου για την υπηρεσία που επιθυμεί, καθώς αποτελεί διαφορετική ανάθεση και διαφορετική σύμβαση με την εταιρεία μας.   

(Ζ).  Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας του προσωπικού, δυσλειτουργιών των εφαρμογών ή των ιστοσελίδων, των ειδικών πλατφορμών και της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ή την αποστολή των δικαιολογητικών σε έντυπη ή ηλεκτρονική αλληλογραφία, η Nextwork δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία μπορεί να υποστεί ο υποψήφιος συνεπεία των υπηρεσιών που έλαβε από το γραφείο μας και σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα αποζημίωσης του υποψηφίου περιορίζεται στο ύψος της αμοιβής που κατέβαλε ως προς το κόστος της αξίας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

(Η).  Σε περίπτωση λάθους αξιολόγησης της αίτησης απο τον εκάστοτε φορέα που επιφέρει αποκλεισμό του υποψηφίου, τα έξοδα της ένστασης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον υποψήφιο και ουδεμία ευθύνη φέρει η Nextwork .  Σε περίπτωση αποδεδειγμένου λάθους στην υποβολή των δικαιολογητικών ή των δηλωθέντων στοιχείων με υπαιτιότητα της Nextwork , η εταιρία αναλαμβάνει τα έξοδα της ένστασης όπου αυτή είναι δυνατή και προβλέπεται.  Αν η ένσταση δεν είναι δυνατή ή καταλήξει ανεπιτυχής ως προς το επιθυμητό αποτέλεσμα, το δικαίωμα αποζημίωσης του υποψηφίου περιορίζεται στο ύψος της αμοιβής που κατέβαλε ως προς το κόστος της αξίας των παρεχόμενων υπηρεσιών και μόνο σε αυτό. Η Nextwork δεν αναλαμβάνει τη ευθύνη για την αξιολόγηση και διαχείρηση των αρχείων του υποψηφίου απο τον εκάστοτε φορέα και η ευθύνη της περιορίζεται στις εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει βάση των υπηρεσιών που παρέχει.

(Θ). Η Nextwork δεν υποχρεούται να επεξεργαστεί τα αιτήματα – ενστάσεις που θα της κοινοποιηθούν μετά το πέρας 30 ημερών απο την στιγμή που θα επέλθουν στη γνώση του υποψηφίου.

(Ι). Η παροχή της υπηρεσίας της Nextwork λήγει με την υποβολή της αίτησης. Η εταιρεία δεν υποχρεούται να παρακολουθεί την εξέλιξη της αίτησης, να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με πίνακες κατάταξης, θεσεις κ.λπ. εκτός και αν αυτό έχει συμφωνηθεί με την την αγορά της ειδικής συνδρομητικής υπηρεσίας “Nextwork #myRegistry

(Κ).  Ανα περιπτώσεις διαδικασίες και αιτήματα δεν θα εξυπηρετούνται απο το τηλεφωνικό κέντρο και θα απαιτείται ηλεκτρονικη αλληλογραφία για την τήρηση του ιστορικού.

(Λ). Η Nextwork νομιμοποιείται και εξουσιοδοτείται απο τον υποψήφιο να διαχειριστεί και να κάνει χρήση των απαραίτητων στοιχείων και αρχείων  καθώς και των προσωπικών του κωδικών (παραδειγμα: κωδικούς taxisnet) μόνο για τη συμφωνηθείσα υπηρεσία που κάθε φορά της ανατίθεται όπως προβλέπεται στην παραγράφο (Ε) και για κανέναν άλλο λόγο. 
Οι κωδικοί σας λαμβάνονται με ασφάλεια και αποθηκεύονται σε τοπικές βάσεις δεδομένων με υψηλά πρωτόκολλα ασφαλείας που διασφαλίζουν τη μη διαρροή τους για όσο διάστημα διαρκεί η σύμβαση με τον πελάτη. Τα αρχεία των πελατών δε διαμοιράζονται σε τρίτους και επιτρεπεται η χρήση τους μόνο στους  νόμιμα εργαζόμενους της εταιρείας μας.
Συγκεκριμένα για τους κωδικούς taxisnet:
Οι κωδικοί taxisnet είναι απαραίτητοι για την υποβολή της αίτησης στο ΑΣΕΠ  καθώς απαιτούνται απο το φορέα για την είσοδο στην καρτέλα του υποψηφίου. Προαιρετικά χρησιμοποιούνται και για την έκδοση δικαιολογητικων επίσημων φορέων, όπου αυτό απαιτείται (παράδειγμα: βεβαίωση ανεργίας).
Ο υποψήφιος μπορεί και συστήνεται να προβαίνει στην αλλαγή τους μετά τη ληξη της συνεργασίας μας, που αποδεικνύεται με την λήψη ενημερωτικού email με τα στοιχεία της (παράδειγμα: αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης) και αυτομάτως ολοκληρώνουν και τις υποχρεώσεις μας προς αυτόν. 
Ξεχωριστή περίπτωση αποτελεί η σύμβαση των συνδρομητών με την οποία γίνεται αποδεκτό πως ο υποψήφιος συγκατατίθεται, τα αρχεία, τα στοιχεία και οι προσωπικοί κωδικοί να αποθηκεύονται για όσο διάστημα διαρκεί η συνδρομή και διαγράφονται αυτόματα με το πέρας ένος έτους απο τη λήξη της.
Μετά τη λήξη της συνεργασίας μας με τον υποψήφιο η εταιρεία μας δεν έχει την υποχρέωση να διατηρεί τα αρχεία του στις βάσεις μας, τα διαγράφει χωρίς προειδοποίηση και ο υποψήφιος θα πρέπει να τα προσκομίσει εκ νέου σε επόμενη ανάθεση.

Δικαιολογητικά που δεν έχουν αποσταλεί στα αναγραφόμενα email της εταιρείας μας ή δεν έχουν προσκομιστεί στους νόμιμους εκπροσώπους μας μέσω φυσικής παρουσίας στη διεύθυνση Φιλοποίμενος 47 Πάτρα ή πληροφορίες που έχουν διαβιβαστεί σε άλλο τηλέφωνο πλην του 261 261 5120 που αποτελεί και το τηλέφωνο της εταιρείας μας, δε λαμβάνονται υπόψιν και για το διαμοιρασμό τους σε τρίτους αποκλειστική ευθύνη φέρει μόνο ο πελάτης. 

Αιτήσεις και προθεσμίες

Κατά την περίοδο των υποβολών, οι αιτήσεις υποβάλλονται στην εκάστοτε πλατφόρμα απο την εταιρία μας με αυστηρή σειρά προτεραιότητας, βάση της ημερομηνίας που εξοφλήθηκε απο τον υποψήφιο.

Η εταιρία υποχρεούται αν ο υποψήφιος έχει τηρήσει τους όρους (έγκαιρη αποστολή δικαιολογητικών, δήλωση θέσεων και περιοχών, εξόφληση της αίτησης κ.λ.π), να υποβάλει την αίτηση στην εκάστοτε πλατφόρμα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο διάστημα της προθεσμίας υποβολής. Προθεσμία υποβολής ορίζεται η ημερομηνία διεξαγωγής (ημερομηνία έναρξης και ημερομηνία λήξης) του εκάστοτε διαγωνισμού όπως ανακοινώνεται απο το φορέα.

Η προθεσμίες κατά τις οποίες η εταιρία μας δέχεται να αναλάβει την διεκπεραίωση μιας αίτησης, ανακοινώνονται κάθε φορά στο nextwork.gr και διαρκούν συνήθως έως 4 με 5 ημέρες πρίν την ημερομηνία λήξης της εκάστοτε προκήρυξης.

Οι υποβολές ολοκληρώνονται απο το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας και δεν υπάρχει η δυνατότητα απο τον υποψήφιο να παραβρίσκεται στο χώρο κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Νομική σημείωση

Η εταιρία NEXTWORK διατηρεί το δικαίωμα να ασκήσει προσφυγή στα αρμόδια δικαστήρια της Πάτρας, όταν κρίνει ότι οι παραπάνω όροι οι οποίοι έχουν συμφωνηθεί κοινώς με τον υποψήφιο παραβιάζονται ή επηρεάζουν αρνητικά την αξιοπιστία της εταιρίας. Ειδικότερα, εάν οι συμφωνηθέντες όροι παραβιάζονται με τρόπο που θέτει σε κίνδυνο την εταιρική μας ακεραιότητα ή εάν υφίστανται κατηγορίες για συκοφαντική συμπεριφορά που επηρεάζει δυσμενώς τις υπηρεσίες της NEXTWORK με σκοπούς δόλιας φύσης.

Η προσφυγή σε αυτά τα δικαστήρια προορίζεται να προστατεύσει την εταιρία από ενδεχόμενες παραβάσεις των συμβατικών όρων και να διασφαλίσει τη συνέχεια και την ακεραιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Η προσφυγή αυτή θεωρείται απαραίτητη όταν υπάρχουν ενδείξεις για εσκεμμένη παραβίαση των όρων της συμφωνίας ή όταν η συμπεριφορά του υποψηφίου επηρεάζει αρνητικά τη φήμη και την αξιοπιστία της NEXTWORK.

Επιπλέον, η προσφυγή σε δικαστήρια αναδεικνύει τη δέσμευση της εταιρίας για την αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων και των συμφερόντων της, ενισχύοντας έτσι το κανονικό και δίκαιο πλαίσιο συνεργασίας με τους υποψηφίους.